الگو اس وی جی
play

چگونه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و در زندگی موفق باشیم؟

چگونه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و در زندگی موفق باشیم؟

این جمله به یاد ماندنی را از بوکسور بزرگ جهان بیاد داریم: من بزرگترینم. من این را گفته ام، قبل از اینکه حتی می دانستم که چه کسی هستم.

ورود به یک شغل جدید، ایجاد اولین لیست مشتریان شما و یا کار کردن در فضایی جدید بدون داشتن تجربه، می تواند سخت باشد. این ها موانعی است که بسیاری از مردم از دستیابی به آن خودداری می کنند. اما ما باید یاد بگیریم که چگونه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و در زندگی موفق باشیم!

این موضوع که چگونه ما در مورد خودمان فکر می کنیم و با خودمان صحبت می کنیم بر همه چیز تاثیر می گذارد. برخی از شما ممکن است این را به عنوان قانون جاذبه بدانید. “قدرت سخن گفتن” واقعی است. حتی اگر پنج دقیقه فرصت دارید، یک عمل هرچند کوچک می تواند تاثیر زیادی بر زندگی شما داشته باشد، از کیفیت زندگی تا توانایی شما برای رسیدن به آن. کاری که همه شما باید انجام دهید این است که برای پنج دقیقه در روز با خود باشید.

این عادت مثبت نور و زندگی را به روال روزانه شما اضافه می کند، این موضوع عادی است که ممکن است در بخش ذهن آگاهی خاصی در این مورد نداشته باشید، ولی کم کم ذهن شما عادت خواهد کرد. آنچه که ما هر روز انجام می دهیم می گوید که ما چه کسی هستیم. هرچه بیشتر در کارهای مثبت شرکت می کنید، بیشتر احتمال دارد که چشم انداز خود را در زندگی تغییر دهید تا باعث افزایش اعتماد به نفس شوید.

وقت آن است که برای موفقیت در زندگی خود تلاش بیشتری بکنیم. کارهای زیر را میتوانیم برای رسیدن به این مهم در پیش بگیریم.

اعتماد به نفس داشتن

مراقبه

اگر می خواهید از قبل از زمان نرمال همیشگی بیدار شوید، در طول ناهار و یا رفت و آمد خود، پنج دقیقه از وقت آن ها را کنار بگذارید، یا شب پنج دقیقه زودتر به رختخواب بروید. به این ترتیب، شما می توانید یکپارچگی مدیتیشن را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

مراقبه یا مدیتیشن راه های زیادی دارد. هر کس طبق علاقه و نیاز خود از روش مورد نظر خود استفاده کند. هر گزینه ای که باعث راحتی شما می شود، برای شما مناسب است. هیچ فرمول خاصی برای مراقبه وجود ندارد. تنها راز این است که شما باید آن را به طور مداوم انجام دهید.

عبادت و مثبت بودن

“گفتار مثبت” مانند جادو است. از عبادت استفاده کنید تا انرژی مثبت را در اطراف و درون خود افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که شما تنها نیستید و اگر شما اینطور فکر کنید انرژی مثبت از شما دور خواهد شد، پس ما تنها نیستیم. در ضمن، برای گرفتن این فرکانس های قوی، از تأیید استفاده کنید. یا بگویید و یا آنها را بنویسید. آگاهی از نیروهای مثبت در اطراف ما، پذیرش و قدردانی از آنها، راه عالی برای تغییر نحوه مشاهده زندگی خود و افراد اطراف ما است.

یوگا

شما نیازی به رفتن به استودیو یا ورزشگاه ندارید تا از مزایای یوگا بهره ببرید. درست در خانه خود، شما می توانید مجموعه ای از یوگا 5 دقیقه ای سریع را انجام دهید. اگر شما با یوگا آشنا نیستید، جستجوی یوتیوب را برای یوگای 5 دقیقه ای انجام دهید. بدن و ذهن خود را به چالش بکشید.

تنفس عمیق

ما باید توجه بیشتری به نفس کشیدن خود بکنیم، باید به آن گوش فرا دهیم، آن را حس کنیم، بگذاریم تمام بدنمان از اکسیژن پر شود. اینگونه است که می بینیم تنفس خوب، چگونه ما را به جهان اطراف ما متصل می کند. تنفس عمیق استرس را کاهش می دهد و توانایی ما را در برابر جهان افزایش می دهد. تصور کنید که هوای تمیز و خنک وارد بدن شود و تمام نگرش ها و رفتارهای منفی و مخرب را از بدن خارج کند.

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتظر نخوهد شد.

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

رمزعبور خود را وارد کنید

login-user

شماره موبایل یا نام کاربری خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد کنید

ثبت نام