الگو اس وی جی
افکار مثبت,تجسم خلاق,کسب و کار موفق

قدرت ذهن برای موفقیت

قدرت ذهن می تواند آینده و حال شما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. به جمله زیر دقت کنید که یکی از بزرگترین دانشمندان جهان به قدرت ذهن اشاره کرده است.
“تخیل بسیار مهم است. تخیل پیش نمایشی از جاذبه های آینده زندگی است”  آلبرت انیشتن.

قدرت ذهن در زندگی همه چیز را می سازد. اما مشکل اینجاست که بیشتر مردم زمان خود را به فکر کردن در مورد چیزهای که نمی خواهند می گذرانند(افکار منفی) و تعجب می کنند که چرا این اتفاقات مرتب تکرار می شوند.

در (کتاب) راز ما به این مساله به عنوان اپیدمی ناخواسته ها اشاره کردیم. وقتی مردم در مورد چیزی که نمی خواهند فکر می کنند، صحبت می کنند، تمرکز یا عمل می کنند، در واقع آن را زنده نگه می دارند.

شما می توانید با فکر کردن و صحبت کردن در مورد چیزهایی که واقعاً می خواهید(افکار مثبت)، خود را از این بیماری رها کنید.

افکار شما نه تنها اهمیت دارند بلکه می توانند واقعیت را نیز بسازند. افکار منشاء پیدایش همه چیز هستند. اندیشه های شما منشاء پیدایش کسب و کار شماست.

جهان از ادراک ساخته شده؛ ماده و انرژی در واقع دو حالت دیگر از ادراک وآگاهی هستند.

بنابراین منظور من این است که همه چیز از فکر و اندیشه ساخته می شود؟ که در واقع این افکار دنیای حقیقی را می سازند؟ بله دقیقاً منظور من همین است.

به صورت خلاصه نتیجه تلاش انسان برای فهم جهان تا الان این است:
همه چیز در دنیای واقعی از اتم ها ساخته شده اند.
اتم ها از انرژی ساخته شده اند.
انرژی از ادراک ساخته شده است.

اگر درک و قبول این مطلب سخت است تصور کنید مردم زمان گالیله وقتی نظریه گردش زمین به دور خورشید در فضا را شنیدند چه حالی داشتند.

یا نظریه گرد بودن زمین برای دانشمندان قبل از سقراط را تصور کنید. در واقع ما حقیقت را نمی بینیم، ما چیزی که منتظر دیدن آن و مشروط به دیدن آن هستیم را می بینیم.

وقتی بفهمیم که همه چیز از انرژی به وجود می آید – که تفاوت مشخصی بین ماده و انرژی وجود ندارد – مرزهای بین دنیای واقعی و دنیای تفکرات ما نیز کم کم محو می شوند.

ممکن است این مثل قدیمی را شنیده باشید: “تا نبینم باور نمی کنم”. اما واقعیت این طور نیست. واقعیت بیشتر به این شکل است: “وقتی باور کنید می توانید ببینید”.

ما اکنون می دانیم که این سخن رمان نویس معروف، ویکتور هوگو  که گفت: “چیزی قوی تر از ایده ای که زمان آن رسیده باشد نیست” بیش از یک تشبیه و استعاره ساده بوده است. شاید در آن زمان خود او نیز متوجه این حقیقت نشده بود اما او در واقع تعریف دقیقی از چگونگی کارکرد دنیای واقعی را به ما داده است. اندیشه ما عامل کنترل کننده آنچه است که ما در زندگی بروز می دهیم و ایجاد می کنیم.

ایده مقدم تر از وسیله است.

به معنای واقعی عقاید شما فقط بازگوکننده حقیقت شما نیستند، بلکه آنها دنیای حقیقی شما را می سازند. این مفهوم برای موفقیت های بزرگ در کسب و کار هم قابل استفاده است.

به افکارتان توجه کنید. افکار غالب در ذهنتان کدامند؟

لیست افکارتان را بازبینی کنید. آیا این لیستی از ناخواسته هاست یا خواسته ها؟ کدام فکرها را باید تغییر دهید؟

خواسته هایتان را با ناخواسته ها جایگزین کنید. وقتی خود را در حال فکر کردن به چیزهایی که نمی خواهید در زندگیتان بروز دهد می یابید، آن افکار را قطع کرده و با چیزهایی که دوست دارید و می خواهید جایگزین کنید.

با یک تصویر یا ایده در ذهنتان شروع کنید(تجسم خلاق) و قبل از اینکه متوجه شوید با آن زندگی خواهید کرد. این دلیل اصلی وجود خانه رویایی من و همچنین همه کسب و کارهایی است که من تا کنون ساخته ام. همین اتفاق برای همه تاجران و صاحبان کسب و کار موفق که رویایی دارند و  می دانند که این افکار و رویاها تاثیر مستقیم و سببی (علت و معلولی) روی واقعیت دارند هم روی می دهد.

افکار و عقاید شما بزرگترین نیرو در دنیا هستند. مطمئن باشید که از افکار خود آگاه هستید.

جواب شما: راز موفقیت، در کنترل کردن افکارتان نهفته است.

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتظر نخوهد شد.

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

رمزعبور خود را وارد کنید

login-user

شماره موبایل یا نام کاربری خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد کنید

ثبت نام