الگو اس وی جی
play

پنج کاری که باید برای خودمان انجام دهیم

شما ممکن است احساس خوبی داشته باشید، ممکن است احساسی عالی داشته باشید، اما هدف شما باید هر روز بهترین باشید. برای انجام این کار، در اینجا پنج کار درونی و برونی که برای بهبود شرایط خود است را باهم دنبال می کنیم. این تغییرات کوچک باعث تفاوت زیادی خواهد شد و باعث می شود ما در زندگی انسان موفق باشیم. به یاد داشته باشید “همیشه و در همه حال به بهترین شکل خودتان باشید”.

خودت باش

ما در مورد “شما” صحبت نمی کنیم در حالی که شما در محل کار یا در عموم حضور دارید؛ ما در مورد شما زمانی که عمیقا در درون خود هستید صحبت می کنیم. آیا این شخص احمقانه یا جدی، متفکر یا بی رحم است؟ مهم نیست! شما باید او را در آغوش بگیرید. “او” خود شماست، خود درونیتان. شما هرگز خوشبختی را احساس نخواهید کرد اگر شما مانند کسی که نیستید عمل کنید. اگر احساس کنید که به دلیل افرادی که در اطراف شما هستند و یا مکان هایی که به آن سفر می کنید، تحت فشار قرار گرفته اید، بهتر است که آن را مجددا ارزیابی کنید و یا خودتان را از این وضعیت کنار بکشید. به یاد داشته باشید موفقیت در زندگی در گرو این است که در درجه اول ما خودمان باشیم.

بدن خود را به بهترین شکل تمرین دهید

شما فقط و فقط یک بدن دارید! پس باید به بهترین شکل از آن مراقبت کنید و به ان اهمیت بدهید. شروع به کنترل و مراقبت از بدن خود بکنید. پرخوری، پرنوشی، تنبلی و … را کم کم کنار بگذارید! دقت کنید که ما فقط یک بدن از خدا دریافت کرده ایم! بله شاید اول سخت باشد تا زمانی که این مرحله را انجام دهید، اما هنگامی که انجام می دهید، قادر نخواهید بود به عقب برگردید.

قوانین طلایی خود را اعمال کنید

شما باید بلافاصله تن صدای درونی خود را به یکی از طرفداران اعتماد به نفس و افراد متواضع تر تغییر دهید. خوب است که یک اشتباه را انجام دهیم. این یک تجربه گرانبها برای ما خواهد بود. ولی بعد از ارکاب به آن اشتباه لازم است قوانین طلایی خود را درباره آن موضوع و موارد مشابه اعمال کنیم. راه ها را باید با تجربه اصلاح و هموار کرد. وضع قوانین طلایی در این موضوع به ما کمک زیادی خواهد کرد.

خداحافظی با استرس

شرایط زندگی،کار، پول و روابط می تواند به نظر برسد زندگی هر روز در حال تبدیل شدن به محیطی پر استرس است! بله خب درست است! مطمئن باشید که زمان کافی را برای استراحت و ریلکسیشن باوجود تمام استرس ها خواهید گذاشت و با استرس خداحافظی کنید. تصور کنید چقدر کار شما بهتر خواهد بود وقتی که با آرامش و ذهنی آرامتر فکر کنید و با آغوش باز به محیطی برای یک زندگی موفق وارد شوید.

خودتان را بیان کنید

ممکن است دشوار باشد که بگوییم چطور احساس می کنیم. برای بعضی ها، واژگان مناسب بیان احساسات در لغت نامه وجودیشان تعریف نشده است! ما باید این لغات را وارد لغت نامه خود بکنیم! انبار کردن احساسات در خودمان درست نیست، بنابراین شما باید عادت داشته باشید به دیگران بگویید که واقعا احساس و تفکر دارید و خودتان را بیان کنید.

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتظر نخوهد شد.

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

رمزعبور خود را وارد کنید

login-user

شماره موبایل یا نام کاربری خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد کنید

ثبت نام