الگو اس وی جی
موفقیت در زندگی

یاد گرفتم که چیزهای ساده زندگی را ارزش گذاری کنم

افراد موفق در زندگی اشتباهات را دوبار تکرار نمی کنند!

زندگی همه چیزهایی است که در اطراف ما اتفاق می افتد در حالیکه همیشه ما منتظر چیزی دیگر هستیم! امیدواریم به نوعی آرامش یا شادی درونی برسیم. اما آیا موفقیت در زندگی نقطه بسیار دوری در زندگی ما است؟ خیر، زندگی در گرو همین موارد کوچکی است که در زندگی های ما رخ می دهد.

افراد موفق به هیچ وجه مصون به اشتباه نیستند؛ آنها به سادگی ابزارهایی برای یادگیری از اشتباهات خود دارند. انسان های هوشمند از اشتباهات کوچک خود درس های بزرگ می گیرند.

“اشتباهات همیشه قابل بخشش است، اگر کسی شجاعت پذیرش آنها را داشته باشد” – بروس لی

هنگامی که ما اشتباه می کنیم، می توان به سختی آنها را پذیرفت زیرا این کار به نوعی حمله به ارزش های درونی خود ماست. این گرایش یک مشکل بزرگ است؛ زیرا تحقیقات جدید چیزی را اثبات می کند که: تکرار و پذیرش اشتباه تنها راه جلوگیری از تکرار آنها است. با این حال، بسیاری از ما هنوز هم با این موضوع مبارزه می کنیم. دقت کنیم به این سخن از پائولو کوئلیو:

“هنگامی که شما یک اشتباه را تکرار می کنید، این یک اشتباه دیگر نیست: این تصمیم است.” – پائولو کوئلیو

موفقیت در زندگی

برخی اشتباهات بسیار وسوسه انگیز است که ما آن ها را تکرار کنیم. افراد باهوش از این اشتباهات یاد می گیرند و هرگز دوباره آنها را انجام نمی دهند. این است راز موفقیت در زندگی.

بعضی از مردم خیلی مطمئن هستند که می توانند به دنبال چیزی که می گویند بروند. آنها بی وقفه درباره مسائل مختلفی صحبت می کنند که چگونه در کسب و کار خود موفق هستند، چقدر دوستش دارند، چه کسانی را می شناسند و چه فرصت هایی که می توانند به شما ارائه دهند. افراد هوشمند قبل از ورود به موقعیت های جدی سؤال می کنند؛ زیرا آنها متوجه هستند که هیچ کس آنطور که میگوید نیست.

ما می توانیم یک کار را تکرارکنیم و انتظار نتیجه ای متفاوت را داشته باشیم؟

آلبرت انیشتین گفت که دیوانگی است که انسان همواره همان کار را انجام می دهد و منتظر نتیجه متفاوت است. برعکس نظر انیشتین، خیلی از افراد معتقدند که نتیجه دو دوتا چهارتا نمی شود!  از سوی دیگر، افراد هوشمند فقط باید یک بار این شکست را تجربه کنند. این واقعیت ساده است: اگر شما همان رویکرد را نگه دارید، شما همچنان همان نتایج را دریافت خواهید کرد، مهم نیست چقدر شما برای تغییر امیدوار باشید. افراد باهوش می دانند که اگر آنها یک نتیجه متفاوت را می خواهند، باید رویکرد خود را تغییر دهند، حتی اگر این کار دردناک باشد.

مردم عاطفی باهوش موفق هستند، زیرا هرگز متوقف نمی شوند. آنها از اشتباهات خود یاد می گیرند، از موفقیت هایشان یاد می گیرند و همیشه خود را برای بهتر شدن تغییر می دهند. همچنین سعی نمیکنند دیگران را تغییر دهند ولی برای تغییر خود و افزایش موفقیت در زندگی خود دست از تلاش بر نمیدارند. زندگی افراد بزرگ میتواند درس بزرگی برای ما باشد و با الگو برداری از زندگی آن ها می توانیم موفقیت های بزرگی را کسب کنیم.

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتظر نخوهد شد.

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

رمزعبور خود را وارد کنید

login-user

شماره موبایل یا نام کاربری خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد کنید

ثبت نام