الگو اس وی جی
موفقیت در کسب و کار

راه های افزایش بهره وری در کسب و کار

ما در کسب و کاری که هستیم به دنبال موفقیت در کسب و کار می باشیم. پس همیشه باید به دنبال افزایش کارایی نیروهای زیر دستمان باشیم. کارمندان اشتباه استخدام شده، فرایندهای ناامن، کارهای ضعیف و روحیه کم تیم کاری، نه فقط تقصیر اعضای تیم شما است؛ بلکه آن ها نشانه هایی هستند که شما می توانید با مدیریت بهتر کار را انجام دهید.

به عنوان یک رهبر، روش های زیادی وجود دارد که می توانید عملکرد تیم خود را بهبود ببخشید. با این حال، اگر بهره وری آن ها کم باشد، نتایج شما به عنوان یک رهبر نیز فاقد اعتبار است. به همین دلیل افزایش بهره وری تیم شما باید بزرگترین اولویت شما باشد.

نگران نباشید، هنگامی که تیم شما کارآیی بیشتری پیدا کند، نتایج تلاش های دیگر شما ضرب خواهد شد. پس از همین امروز به موفقیت خود در کسب و کار اهتمام بورزیم.

بطور واضح انتظارات خود را بیان کنید

قبل از اینکه بتوانید راه های دیگری برای بهبود بهره وری تیم خود داشته باشید، باید انتظارات خود را کاملا روشن به تیم بیان کنید. هنگامی که انتظارات کارکنان بالا رود، تأثیرات می تواند بسیار زیاد و شدید باشد. بعضی از اعضای تیم ممکن است از اهداف کاری خود کوتاهی کنند، زیرا آنها نمیدانند این اهداف چیست. در عوض، از آنچه که انتظار می رود انجام دهید، از اهداف روزانه تا ماهانه، به همان اندازه برای تیم انتظارات را بیان کنید.

فرآیندهای استاندارد برای پروژه ها ایجاد کنید

فرایندهای پروژه ها، سرمایه گذاری مهمی در بهره وری تیم شما است. شما نمی خواهید که اعضای تیم هر بار که پروژه جدیدی را می گیرند، مجددا چرخه ایجاد کنند. نه تنها باعث ناکارآمدی پروژه می شود بلکه احتمال شکست پروژه را نیز بالا میبرد. الگوهای مناسب برای تیم خود ایجاد کنید. جزئیات استاندارد سازی شده این پروژه ها مهم هستند. پس ایجاد فرآیند های استاندارد برای موفقیت کسب و کار خود را فراموش نکنیم.

از کار خوب تقدیر کنید

شناخت کارکنان مهم است. هیچکس دوست ندارد احساس کند که مدیران به تلاش هایشان بی توجه هستند، اما شناخت کارکنان فراتر از آن است. یک کارمند که می داند ارزش دارد، با شرکت شما احساس امنیت بیشتری می کند و انگیزه بیشتری برای کار کردن برای شما دارد. یک تیم کارآمد برای شرکت شما باعث می شود که کسب و کارتان موفقیتش تضمین بیشتری داشته باشد.

اگر تیم شما ناکارآمد باشد، اطمینان حاصل کنید که آنها کدام انتظارات شما را می فهمند، فرآیندهای استاندارد را ایجاد و بهبود می دهند، اطمینان حاصل کنید که همیشه از کار خوب کارمندان خود قدردانی می کنید. به عنوان یک رهبر، می بینید که یک تیم کارآمدتر مدیریت آسان تر و نتایج بیشتر را تولید می کند.

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتظر نخوهد شد.

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

رمزعبور خود را وارد کنید

login-user

شماره موبایل یا نام کاربری خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد کنید

ثبت نام